Jäsentiedote

Jäsentiedote 1/2018                                                                                 22.1.2018

Onnellista Uutta Vuotta Sinulle

Aloitimme 49. toimintavuoden reippaasti. Sydänkerho on jo kokoontunut ja Sydäntukiasemakin  aloitti 17.1.2018 toimintansa. Sydänkerho kokoontuu vuoden 2018 ajan Hyvinkään Seurakuntakeskuksessa, osoitteessa Hämeenkatu 16. Aika on sama kuin ennenkin eli parillisena tiistaina klo 12.00-14.00.  Laurean opiskelijat ovat mukana osana opiskeluaan kanssamme Sydäntukiasemalla ja Sydänviikon tapahtumissa. Jatkamme edelleen sydänterveyden edistämistä,  elintapaohjausta ja voimavarojen vahvistamista tavoitteena hyvä elämä sairaudesta huolimatta.  Tule mukaan tilaisuuksiimme. Sydänviikolla teemme yhteistyötä Hyvinkään Ladun kanssa järjestämällä luontoretken Kytäjälle, Piilolammelle ja toukokuussa teemme luontopolkuretken Sveitsin maastoon ja tutustumme myös uusittuun Sveitsin matkailu- ja viihdekeskukseen. Sydänviikon yleisöluennon pitää kardiologi Jyrki Lilleberg aiheenaan sepelvaltimotaudin hoito. Tapahtumakalenterissa on koko sydänviikon ohjelma. Kaikki tapahtumat ovat maksuttomia ja avoimia kaikille.

Yhdistyksen kevätkokous pidetään Hyvinkään Seurakuntakeskuksessa maaliskuun 20.päivä klo 13.00 välittömästi Sydänkerhon jälkeen. Yhdistys järjestää myös retkiä, teatterimatkoja ja muuta virkistystä. Myös Etelä-Suomen Sydänpiirin järjestämät koulutukset, kuntoutukset ja lomat ovat jäsenten haettavissa. Olette saaneet postitse kotiin ESSP:n tiedotteen, jonka välissä on Hyvinkään Sydänyhdistyksen oma osio, johon on pyritty saamaan kevään koko toiminta. Yhdistys tiedottaa myös toiminnastaan Aamupostin lauantain ja Viikkouutisten keskiviikon yhdistyspalstalla. Yhdistyksen jäsenmaksu on 22€ ja siihen sisältyy Sydänlehti ja yhdistyksen koko toiminta paitsi retket yms.

Yhdistyksen hallitus v. 2018: Lahja Perttula pj, Liisa Sillanmikko varapj, Marjatta Toivonen sihteeri, Eila Raitala rahastonhoitaja, Marja-Terttu Karjanmaa, Marja-Leena Eerikäinen, Maija Tuominen, Terttu Tuominen, Anitta Ahokas, Tuula Lehtimäki varajäsen ja Esa Koukkari varajäsen. Vertaistukihenkilö on Aune Nuutinen puh.040 582 4575. Tapaat heidät kaikki useinkin Sydäntukiasemalla tai Sydänkerhossa. Yhdistyksen kotisivuilta saatte yhteystiedot ja muutenkin voitte kertoa toiveenne Sydänkerhossa ja Tukiasemalla. Tapaamisiin!

Sydämellisin terveisin

Lahja Perttula           Marjatta Toivonen